קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
מדידת שיחות בעזרת מערכת CRM

 אין ספק כי שירות מדידת שיחות הוא אחד החשובים שתצטרכו בתור חברת קידום.


פורסם: 6/25/2023

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרים

 

מדידת שיחות בעזרת מערכת CRM 

אין ספק כי שירות מדידת שיחות הוא אחד החשובים שתצטרכו בתור חברת קידום. עבור מי השירות מיועד? עבור חברות קידום שמשתמשות במספרים וירטואליים. בקצרה, נספר: מספרים וירטואליים הם מספרי טלפון המוצמדים לקמפיינים השונים שנעשים עבור לקוחות הקידום שלכם. נניח שיש קמפיין בדף נחיתה, קמפיין פייסבוק וקמפיין אינסטגרם. כל קמפיין כזה נכנס תחת מנהל קמפיינים ומקבל מספר טלפון שאם בעל העסק רואה אותו על הצג, הוא מבין שלפניו מתעניין שהגיע מקמפיין האינסטגרם (למשל). מדידת שיחות נועדה עבור לקוחות שבשגרה מתנהלים עם מספרים וירטואליים במסגרת מספר קמפיינים המהווים עבורם משפכים שיווקיים. הם מעוניינים לדעת מי מבין אותם משפכים הכי יעיל, הכי איכותי ומזרים את הפניות הכי רלוונטיות. לשם כך, נדרש שירות מדידת שיחות.

היום קיימות מערכות המסוגלות לעזור בתהליכים אלו ואפילו לייעל אותם. מערכת CRM מקצועית יכולה לקצר משמעותית תהליכים ארוכים, לעזור בפיקוח על עובדים, לעזור בשיפור מכירות ועוד. 

מדידה סיסטמטית של השיחות

הממשק בודק כמה שיחות טלפון התקבלו מכל קמפיין, באלו מרווחים הן התקבלו, מה היה משך כל שיחה, מה היה משך השיחה הממוצע לאורך ציר זמן מסוים (יום, שבוע, חודש וכד') ובכך הוא שופך פרטים מלאים על הקשר בין נוכחות הקמפיינים להתהוות שיחות טלפון כתוצאה מהם. באמצעות נתונים אלו אתם יכולים לדעת עבור הלקוחות שלכם מהם הקמפיינים הכי יעילים לקבלת שיחות טלפון ואלו קמפיינים נדרשים לשיפור על מנת להיקרא משפכים שיווקיים טלפוניים.

דליית נתונים יעילה ומהירה

ממשק מדידת שיחות נחשב קל ופשוט לשימוש. קל מאד להבין מה היו נתוני השיחה בכל קמפיין והאם הקמפיינים השונים נחשבים סיפור הצלחה עבור הלקוח שלכם. הדבר יאפשר לכם להתמיד עם אותם קמפיינים, לחשב מסלול מחדש עבור קמפיינים אחרים, שפחות הצליחו ומעל לכל – להבין איפה הלקוחות שלכם נמצאים בכל דף נחיתה או פרויקט ממומן מחוץ לגוגל (ברשתות החברתיות) וכיצד ניתן לשפר את מצבם באותם קמפיינים.

היום, עסקים רבים עושים שימוש במערכת או תוכנת CRM המסייעת בקיצור והתייעלות תהליכים אלו וכך משפרת את הביצועים של העובדים, תורמת ללקוחות ועוזרת להגביר את המכירות.

קבלת החלטות קלה ופשוטה עבור הלקוחות שלכם

כאשר אתם משתמשים בשירות מדידת שיחות עבור חברות הקידום, אין לכם כל בעיה להחליט בשביל הלקוחות שלכם. הם מנהלים עסקים עצמאיים ומצפנים שתדעו כיצד לקדמם ולהפיצם ברשת באופן מיטבי וחכם. באמצעות ממשק מדידת שיחות זה נעשה קל ופשוט למכביר, משום שהטבלאות פשוטות מאד לפענוח ועל כן מאד קל לדעת מה מהקמפיינים נחשב מוצלח ויעיל מבחינת תרגומו לשיחות טלפון נכנסות. קמפיינים שלא צלחו במובן זה ניתנים בהחלט לשיפור ולהצלחות עתידיות כפי שתדווח תוכנת מדידת שיחות. נסבו, תיווכחו וקבלו את ההחלטות המושכלות ביותר עבור העסקים, הלא הם לקוחות הקידום שלכם.