מערכת ליצירת דשבורדים למעקב אחר המכירות והלידים בעסק - CRM לניהול ולעסקים
כאשר אתם מקדמים עסק או קבוצת עסקים, אם הנכם חברת קידום, מהלכי הקידום לכשעצמם אינם מספיקים.
פורסם: 6/26/2023
מאמר זה שייך לקטגוריית
קידום אתרים
מערכת ליצירת דשבורדים למעקב אחר המכירות והלידים בעסק - CRM לניהול ולעסקים
כאשר אתם מקדמים עסק או קבוצת עסקים, אם הנכם חברת קידום, מהלכי הקידום לכשעצמם אינם מספיקים. באמצעות מערכת חכמה של Fix Digital, מערכת CRM איכותית לעסקים ולמגזר הפרטי, ניתן ליצור דשבורד ייעודי המתעד את פעילות הקידום שלכם על פי מחזורי מכירות או בהתאם להזנת תאריכים שתבחרו. מהם הנתונים שבאמת מעניינים אותנו לבדיקת הצלחתם של קמפייני קידום?
פיקוח על היקף המכירות
איזה קמפיין ממומן או אורגני הוביל להכי הרבה מכירות? ואיזה הוביל מעט או לא הוביל בכלל? את המידע הזה אתם פשוט חייבים לקבל על מנת לדעת איפה אתם עומדים, לחזק את הקמפיין שמכר הכי הרבה כדי להמשיך לראות עוד תוצאות בתחום ולבדוק דרכים כיצד לשפר קמפיינים שלא מכרו או לבטל אותם אם לא נמצאה עבורם יעילות כלכלית.
פיקוח על הלידים
ניתוח מדוקדק של הלידים שהתקבלו: מה הגיע מהטלפון ישירות ומה מהאינטרנט? אם מתקשרים מסוימים הגיעו מהאינטרנט, מהיכן באינטרנט? מאיזו מודעה? פייסבוק? גוגל? מערכת ליצירת דשבורדים מאפשר ת לכם גם לדעת מהי היסטוריית ההתקשרות שלכם עם אותו פונה. פונה שלא התקשרתם עמו עדיין אבל הוא כן פנה אליכם נחשב לפונה שהסטטוס שלו "חדש" גם אם הוא יושב אצלכם במערכת מספר שבועות וטרם שבתם אליו. רישום זה בא להזכיר לכם שעליכם לחזור לכל החדשים על מנת להשלים את משימות התקשורת מבלי לחוש שדילגתם על פונה או מתקשר כלשהו ללא סיבה מוצדקת.
כל תהליך ניהול לקוחות בעזרת מערכת CRM הוא תהליך ידידותי יותר וקצר יותר. דבר ההופך תהליכים בעסק למקצועיים ועניינים יותר.
פיקוח על צפיות
ניתן לבדוק בכל קמפיין פייסבוק או גוגל שעשיתם כמה צפיות היו לכם. בשונה מצפיות, לא מדובר בלידים בהם הגולש גם מילא דף נחיתה או דף צור קשר, אלא בכמות הצפיות: כמה אנשים נכנסו לאתר? לכמה זמן? נתון זה יכול להעיד האם הם נשארו באתר לקרוא או דילגו על הכתוב באתר. אתר מדולג נחשב לאתר לא מקודם בגוגל ולכן חשוב יהיה לעבור על הטקסטים ולהציע הצעות לשיפורם במקרה כזה.
הסקת מסקנות מהנתונים בדשבורד
מערכת ליצירת דשבורדים מאפשרת לכם להכיר את תכונות הקידום שלכם בצורה אופטימלית, לדעת היכן כדאי לכם להשקיע הכי הרבה על בסיס הצלחות מן העבר תוך העלאת אפשרות לביטול פרויקטים לא רווחיים, לא מוכרים ושקשה לקדם אותם או לחילופין להציע הצעות ייעול עבורם.