|
|
|
פרסום אתרים - אינפורמציה וכתבות נוספות
|
|
פרסום אתרים
פרסום אתרים
איך מאמנים ספורטאי אלוף? איך מלמדים את המורה? איך מפרסמים את הכלי החזק ביותר של עולם הפירסום (האינטרנט)? מאמר זה יעניק כלים למינוף הקלף המנצח של עולם הפרסום העתידני והעכשיוי האינטרנט. פרסום אתרים הוא מערך שנועד לגייס כמה שיותר גולשים לאתרים מסויימים. מאחר והגישה לאתרי אינטרנט היא בחינם (למעלה מתשעים אחוז מהאתרים הם בחינם), החברות המפעילות אתרים אינטרנט, פרט לאתרי סחר המתפרנסים מהמכירות עצמן, מרויחים מכספי המפרסמים. בעלי האתרים גובים מהמפרסמים כספים עבור הפירסומת (הקמפיינים האינטראקטיביים) על פי קריטריונים ברורים של - שטח הפירסום מבחינת גודל וחשיפה לפי מספר הגולשים.
אם כך המודל הוא כזה, ככל שבאתר יש יותר גולשים, כך הוא יכול לגבות יותר עבור שטח פרסום, ככל שהוא מרוויח יותר, כך הוא יכול להשקיע (לעצב את האתר, לשלם משכורות לכתבים...להמשך הכתבה לחץ כאן
|
|
|
|
|
|
|
|