קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
פירסום באינטרנט

פירסום באינטרנט חושבים על פירסום באינטרנט? חושבים על פירסום ויש לכם תקציב קטן - אז כדאי שאכן תחשבו על פירסום באינטרנט. פירסום באינטרנט ה

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פירסום באינטרנט

 

פירסום באינטרנט

חושבים על פירסום באינטרנט? חושבים על פירסום ויש לכם תקציב קטן - אז כדאי שאכן תחשבו על פירסום באינטרנט. פירסום באינטרנט הוא האמצעי היעיל ביותר לפירסום כיום, כשהוא בעל אחוזי הצלחה גבוהים בעיקר בקרב צעירים ונוער אך יחד עם זאת פירסום באינטרנט היא דרך מצויינת להגיע לקהילה עסקית ממוקדת של אנשי הייטק, אנשי שוק ההון וכיו"ב. במאמר זה נפרוס בפניכם את כל היתרונות של פירסום באינטרנט:

פירסום באינטרנט - פניה לקהל ממוקד: פירסום באינטרנט מאפשר לכם כלי סינון מצויין מלחתחילה וזה המיקוד. בעוד שבטלוויזיה צופים אנשים רבים מרקע שונה, גילאים שונים ומצבים סוציו אקונומיים שונים (למרות שיש מכנה משותף ךעיתים בין סוגי הקהלים) ואילו את העיתונים כולם קוראים כך שאין לכם שום דרך לסנן, האינטרנט, באמצעות החלוקה המפורטת לאתרים, תחומים, בלוגים ופורומים... מאפשרים לכם לפרסם לפנות באמצעות פירסום באינטרנט ישירות אל קהל היעד שלכם. אם קהלהיעד הוא אימהות לתינוקות (לכו תחפשו רחוב בו מסתובבות האימהות לתינוקות ותתלו שם שלט! אי אפשר נכון?)

אבל באינטרנט אפשר. פשוט מאוד. בודקים אילו אתרים קיימים ברשת אשר עוסקים בתחום ומושכים אליהם את קהל היעד המדובר (במקרה הזה - אימהות לתינוקות) ושם באמצעות פירסום באינטרנט שהוא ממוקד לקוח - מעלים את הקמפיין המוצלח ביותר לחיתולים או תחליף חלב אם...

פירסום באינטרנט - פניה לקהל איכותי: בעוד אנשי עסקים רציניים כמעט שלא צופים בטלויזיה (כי הם כל היום במשרד או בפגישות או כבר בבית אבל - מול המחשב), פירסום באינטרנט הוא הדרך היחידה להגיע אליהם ולמשוך את תשומת ליבם של הקריריסטים (כי הרי הם עובדים עם המחשב והם גולשים כחלק מהעבודה). הקהילה הזו, אשר קשה לתפוס אותה באמצעות תשדירי רדיו, עיתונים יומיים ומגזינים (שממש אין להם זמן ושום עניין לאמיתו של דבר), הם כן גולשים באינטרנט וכן חשופים, בין אם הם רוצים ובין אם לא - לתופעה שנקרית פירסום באינטרנט. זהו קהל יעד שחשוב להגיע אליו באמצעות פירסום באינטרנט לא רק כי קשה להשיג אותו באמצעים חילופיים (גם) אלא בעיקר מאחר ומדובר על קהלמאוד חזק מבחינה סוציו אקונומית (גברים שעובדים הרבה מרוויחים הרבה!).

פירסום באינטרנט - פניה לקהל צעיר (בעיקר ילדים ונוער): ילדים ונוער לא קוראים עיתונים והם בוודאי לא מאזינים לרדיו. ילדים ונוער לא שמים לב לשלטי חוצות כי הם עסוקים מידי באייפוד שלהם... אבל - ילדים ונוער כן גולשים באינטרנט שעות על גבי שעות על גבי שעות (אף אחד לא שם להם גבולות?!) ולכן, אם רוצים למכור מוצרים ושירותים המיועדים לקהל הצעיר - חייבים לעבוד באמצעות פירסום באינטרנט. אין ברירה אחרת.

פירסום באינטרנט - קל להתחיל, קל למדוד תוצאות בזמן אמת (תענוג לראות תוצאות בזמן אמת): קל יותר להעלות באנר מאשר לתלות שלטי חוצות, קל יותר למדוד הצלחה של קמפיין (מתחילים לספור כניסות לאתר ו/או טפסים מלאים בעמוד הנחיתה) ולכן קליותר למדוד אתהצלחת הקמפיינים באינטרנט באופן מידי