שיווק ישיר - ישר ולעניין
שיווק ישיר - ישר ולעניין שומעים את הצירוף שיווק ישיר כמעט בכל הקשר? שיווק ישיר למוצרי צריכה, שיווק ישיר למכוניות... יש לכך סיבה וסביר מא
איילה
פורסם: 5/24/2010
מאמר זה שייך לקטגוריית
שיווק ישיר
שיווק ישיר - ישר ולעניין
שומעים את הצירוף שיווק ישיר כמעט בכל הקשר? שיווק ישיר למוצרי צריכה, שיווק ישיר למכוניות... יש לכך סיבה וסביר מאוד להניח שתמשיכו לשמוע את הצירוף שיווק ישיר עוד הרבה זמן ומאחר ושיווק ישיר נחשב לאחת הטכניקות החזקות ביותר להרחיב את מעגל המכירות.
שיווק ישיר מה הקונספט? שיווק ישיר, כפי שזה נשמע - הוא שיטת שיווק ישירות בין היצרן ללקוח הקצה (היינו האיש הפרטי בבית הצורך יחידה בודדה). אנחנו אומרים את זה כאילו שזה מובן מאיליו - יצרן מייצר וצרכן קונה אבל לא, בשוק של היום יש עוד הרבה מאוד שחקנים והרבה מאוד תחנות בין המפעל לבית הצרכן - יש קניינים ורשתטת וסוכני הפצה ועוד. ככל שיש יותר שחקנים שגובים עמלות (כי כל אחד עובד בכדי להתפרנס), כך מערך המכירות הוא ארוך יותר, מורכב יותר וברוב המקרים - אכן יקר יותר. כן כן, ככל שיש יותרעמלות, יותר משכורות, יותר התחשבנויות - כך מחיר המוצר עולה וככל שמחיר המוצר עולה, כך נהיה קשה יותר למכור אותו ולכן צריכים תגבור (של משווקים, מפרסמים, קניינים גדולים ועוד) ואז כאמור, חוזרים לנקודת המוצא - המוצר נהיה יקר יותר. שיווק ישיר היא דרך פשוטה יותר, נוחה יותר וקלה יותר למכור מוצרים או שירותים היישר לבית הלקוח.
שיווק ישיר למי זה מיועד? שיווק ישיר היא שיטה שמתאימה לכולם! פשוט לכולם! בין אם אתם מייצרים רהיטים, צעצועים או סבונים מפנקים בשלל ריחות, שיווק ישיר לקוחות יאפשר לכם לספק להם את המוצר ללא תיווך יקר ולכן במחירים אטרקטיביים בפרק זמן קצר. כאשר עוסקים במכירות ללקוח בדרך של שיווק ישיר יש לזכור כי הלקוח שם לב לשלושה דברים חשובים: איכות המוצר, מחיר המוצר ואמינות השירות. אלו שלושת כללי הברזל.
שיווק ישיר אינו מספק ללקוחות את כל החוויות של עולם הפירסום ההזוי המציג להם פרסומות בשווי מאות אלפי שקלים, עם דוגמים שמבטיחים להם הבטחות מופרכות וכו'), שיווק ישיר הוא מאוד פשוט - הצגת המוצר, הצגת היתרונות שלו והייחוד שלו, הצגת המחיר האטרקטיי ואפציה לרכוש כאן ועכשיו 0לפני שיגמר המלאי). שיווק ישיר עובד על הצרכן הרציונאלי / הצרכן אשר מבצע חישובים של עלות תועלת ויודע לזהות עסקה טובה ללא יותר מידי גירויים תדמיתיים מנופחים. שיווק ישיר אמור להיות ערוץ שיווקי פשוט, ענייני, ברור ואמין בכדי שהוא יעבוד.
שיווק ישיר, איך זה יכול לעבוד בשבילך? אז כפי שציינו, לא משנה מה אתם מוכרים,מה אתם מייצרים או מייבאים מחו"ל, שיווק ישיר הוא הדרך שלכם למכור ללקוחות הקצה ללא כל הבלאגן של שחקנים רבים נוספים במגרש. היתרון של שיווק ישיר הוא באמת הפניה הישירה והברורה אל הלקוח, היכולת למכור לו מוצר במחיר הוגן בפרק זמן קצר וללא סיבוכים. החיסרון הוא שמערכת המתבססת על שיווק ישיר פונה ישירות אל הקהל בבית / הצרכן הסופי וזה צרכן אשר קונה יחידות בודדות. שיווק ישיר אינו מיועד לקניינים ומפיצים אשר רוכשים סחורה בכמויות סיטונאיות ומספקים לכם רווחים בפרק זמן קצר. אז זהו - אלו היתרונות והחסרונות של השיטה בה שחקנים רבים בוחרים להשתמש במטרה להגדיל את מחזור המכירות - שיווק ישיר.
אחת מהדרכים הטובות לשיווק באופן ישיר היא באמצעות שימוש נכון ומקצועי של מוצרי קד"מ ומכירה. מוצרי הקד"מ מעוצבים ברוח המותג או החברה ומשדרים ללקוח את המסר הנכון בצורה הכי ישירה שיש. השירות הזה מתאים לכל סוגי החברות, העסקים והמשרדים.