קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
קידום אתרים

קידום אתרים נכון שאל יועץ קידום אתרים פונים אנשים שרק נמצאים כעת בתחילת התהליך של בניית אתר אינטרנט או אנשים אשר העלו אתר והם אינם מרו

איילה
פורסם: 12/23/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרים


קידום אתרים 


נכון שאל יועץ קידום אתרים פונים אנשים שרק נמצאים כעת בתחילת התהליך של בניית אתר אינטרנט או אנשים אשר העלו אתר והם אינם מרוצים כלל מהתוצאות כי אין כמעט תנועת גולשים באתר ואילו אנשים אשר האתר נהנה מכמות סטדנטרדית או כמות קבועה של מבקים לא חושבים אפילו על פניה אל יועץ קידום אתרים,יועץ קידום אתרים יכול לסייע גם במקרים אתרים אשר נהנים מתנועה ערה של גולשים ואפילו יכולים לשפר ביצועים של אתרים מובילים. איך זה יתכן?  כי בימינו, כאשר כמות המשתמשים באינטרנט בארץ כבר עברמזמן את המיליון ומספר המשתשמים באינטרנט ברשת העולמית עבר את המיליארד - יש תמיד מקום לשיפור. 
 
 
יועץ קידום אתרים הוא אדם אשר יש לו את הידע, הניסיון והכלים הטכניים לקדם כל אתר אינטרנט בדירוג שלו במנועי החיפוש. כאשר מדובר על אתרי אינטרנט נישתיים, שם התחרות היא מול אתרי אינטרנט נישתיים באותו תחום ואילו כאשר מדובר על אתרי חדשות מוכרים - שם התחרות היא כאמור מול אתרי אינטרנט מוכרים וזו לא תחרות פשוטה יותר! יועץ קידום אתרים מבין את כל השלבים של קידום נכון של אתרים, החל מקידום אתרים דרך הטקסטים ובכלל דרך האתר עצמו, דרך קידום אתרים באמצעות קמפיינים במנועי החיפוש ועד קידום אתרים באמצעות שיתופי פעולה (אפיליאיטב וחילופי קישורים). לכן, יועץ קידום אתרים יכול להעניק לכם את כל הכלים הנחוצים לקידום אופטימלי של אתר.
 
יועץ קידום אתרים הוא כאמור הכתובת הראשונה של מי שרק בונה אתרים וכמו כן יועץ קידום אתרים הוא הכתובת הראשונה של מי שלא מצליח לקדם לבד את האתר או רואה שהאתר נמצא בתהליך של נסיגה כלומר שיש פחות ופחות גולשים מחודש לחודש - כי זה אומר שיש אתרים חדשים המציעים פתרונות בתחום בו עוסק האתר וכי האתר מתחיל לרדת בניקוד בקרב מנוע החיפוש. זה בדיוק מצב שבו רק יועץ קידום אתרים מומחה יוכל לאבחן את הבעיה (האם היא בטקסט, במיקוד, בכמות הטקסט וכו' או אולי בצורך בקמפיינים ממומנים כי המתחרים בעיקר עובדים בצורה זו ולכן מנועי החיפוש מעדיפים להפנות גולשים אל מתחרי שמשלמים להם וכו'. יועץ קידום אתרים יוכל כאמור לאבחן את הבעיה אבל חשוב יותר - יועץ קידום אתרים יוכל להציע את הכלים לפתרון יעיל ומידי של הבעיה.
 
עד כאן דיברנו בעיקר על מודלים של פניה אל יועץ קידום אתרים במקרים של בעיות ברשת אבל יועץ קידום אתרים יכול לסייע גם ואפילו מאוד לאתרים שהם כבר מקודמים ומצליחים בזכות עצמם. כל אתר בו לא נרשמת מגמת עליה מחודש לחודש, גם אם היא עליה מתונה, הוא אתר שלא ממש את הפוטנציאל המרבי שלו. יועץ קידום אתרים תמיד יוכל לתת דגש על ניואנס של הוספת עוד קמפיינים ממומנים לעוד מילים וביטויים, עדכון תכנים חדשים ועוד, כך שגם אתר מצליח יהפוך עוד יותר מצליח ולכן עוד יותר רווחי.  לכן שווה לפנות אל יועץ קידום אתרים בכל מקרה אלא אם כן - אתם מנהלים את אתר גוגל או יהיו או משהו כזה גדול...